Peter-Qvortrup billede.jpg

Hvorfor bør du stoppe op og give dit liv et nødvendigt serviceeftersyn?

28/1-2025 kl. 18.30

Hvorfor bør du stoppe op og give dit liv et nødvendigt serviceeftersyn?: Performances

“For mig er det vigtigt, at deltagerne ved mine foredrag bliver underholdt og får en sjov oplevelse, udtaler Peter Q. Geisling inden hans besøg i Frederikshavn Teaterforening den 28/1-2025 kl. 18,30 på Scandic The Reef i CUBA salen, fortæller Linda Steengaard fra bestyrelsen.

Her kan du købe din billet, der er max. 210 pladser.

Peter Q. Geisling var programsat da der blev Corona, men nu er det lykkedes os at få en aftale i stand til en konsultation af den kendte TV læse udtaler Linda.

Med en masse sjove og tankevækkende historier fra Lægens Bord, Ha’ det Godt og Diagnose Søges får humoren en helt naturlig plads i mine indlæg”. “TV-programmer genudsendes, men det gør dit liv ikke!” Peter Qvortrup Geisling lægger i dette foredrag vægt på, at det er vigtigt, at stoppe op og give sit liv et serviceeftersyn. Få gjort de ting, du har på din to-do liste og udlev dine drømme.

Frederikshavn Teaterforening vil gerne sætte fokus på hvad vi sammen kan gøre for at booste vores sundhed. Vi ved, at kulturoplevelser er med til at booste den mentale sundhed, med et lægefagligt blik på det hele menneske rammer vi bredt.

Peter har en positiv tilgang til livet, som han videregiver på en smittende facon til sine lyttere. Peters foredrag er 60 minutter uden pause og der er mulighed for spørgsmål efter foredraget, slutter Linda Steengaard.