OH Happy Days – teaterversion af filmen fra 2004

B billetter

Udbyder: Cafe Liva

Medvirkende: Karsten Jansfort, Jacob Morild, Thomas Pakula, Morten Wedendahl

Omtale: Frederikshavn Teaterforening præsenterer:

En julecabaret hvor alt kan ske……genialt…

Efter en tid, hvor der ellers ikke er ret meget at grine af, og hvor julen sidste år hang i en ganske tynd tråd, kan vi vist alle sammen godt klare en god julecabaret for at få tankerne væk og få grinet godt igennem.

Det er præcis, hvad Café Livas nye julecabaret Rotter på loftet giver os – en skøn, hyggelig, satirisk, gennemmusikalsk og ikke mindst morsom forestilling.

Og når man nu har sagt ordet genialt, må man også nævne nummeret ”Der’ ingen Bond, der binder mig”, hvor Thomas Pakula har slået de danske julesangtekster sammen med de fleste af James Bonds titelmelodier. Det er så finurligt og morsomt tænkt, at det halve kunne være nok, og igen får holdet lov til at vise deres vanvittige musikalitet både sammen og hver for sig.

Holdet er det samme som Café Livas tidligere julecabaret ”Andens verdenskrig” fra 2014 – og tak for det. Tilsammen udgør de et stærkt hold, hvor både humor og harmonier går op i en højere enhed.

Pressen skrev: Vær forberedt på at du kommer til at grine, de er intet mindre end formidable disse 4 herrer.