MortenHemmingsen_3688-scaled billed 2.jpg

Morten fra Badehotellet tjekker ind i 9900 - Sydbyens Aktivitetshus

28/8-2024 kl. 18.30

Morten fra Badehotellet tjekker ind i 9900: Performances

Du kan møde Morten fra Badehotellet i et underholdende og musikalsk foredrag. Kom tæt på Morten og med bagom TV2's populære tv-serie.

Det sker den 28/8-2024 kl. 18,30 i Sydbyens Aktivitetshus, der er max. 190 pladser. Det bliver en forrygende aften udtaler formand Lilly Pedersen, Frederikshavn Teaterforening der sammen med Sydbyens aktivitetscenter står bag arrangementet.

Billetter købes lige her: LINK: https://arenanord.billetten.dk/link/eventno/124688

Der bliver serveret kaffe og medaljer i pausen. Det er med i prisen. Så alle sanser bliver rørt.

I foredraget fortæller Morten om, hvordan serien blev til. Både med anekdoter fra optagelserne, og arbejdet med karakteren Morten, der går fra husmandssøn over skibsreder til aktiv frihedskæmper. Undervejs synger Morten nogle af seriens - og tidens - sange, og vi tager en fælles snak om serien og dens budskaber. Foredraget byder også på musikalske indslag fra Mortens karriere

Få svar på: Hvad der gør Badehotellet til en succes? Hvordan man skaber en serie, der foregår i en anden tid? Hvad der sker bag kameraet på Badehotellet? Hvordan Morten har fundet frem til “Morten”?

Morten fra Badehotellet tjekker ind i 9900: Performances