Dario Campeotto – med musikalsk foredrag EVERGREENS & RØVERHISTORIER

Udbyder: Dario Campeotto

Medvirkende: Dario Campeotto og pianist Mickey Pless

Scenografi, musik eller andet: Pianist Mickey Pless

Aktivitetsområde Vest, Frederikshavn og Frederikshavn Teaterforening præsenterer:

Musikalsk foredragsshow med Dario Campeotto og pianist Mickey Pless

Ovenpå den succesrige 60 års jubilæumsturné kan Dario Campeotto og Mickey Pless i begrænsede perioder engageres med det musikalske foredragsshow Evergreens & Røverhistorier. Her vil Dario, som den eminente fortæller han også er, fortælle anekdoter fra et langt liv i showbiz og med sikker hånd strø sang-eksempler undervejs. Publikum kan se frem til sange fra både musicals og operetter, revy, et Tommy Seebach nummer (som en hyldest til Seebach Senior – Darios afdøde ven), masser af både italienske og danske sang-perler lige fra ”O Sole Mio” til ”I Danmark er jeg født” og naturligvis ”Angelique”.

Undervejs fortæller Dario ærligt om sit liv, om hvordan det var fra den ene dag til den anden at blive folkeeje (hvor han på de bedste dage dagligt modtog 150 fanbreve). Dario fortæller også om spændende mennesker, han har mødt på sin vej, ligesom han ærligt fortæller om knap så sjove perioder i karrieren.  Med Darios enorme showmanship er programmet ikke 100% fast: Måske falder der en røverhistorie eller tre af, og måske bliver et pudsigt indfald til dagens største bifald.