Teaterkoncert  – Carpenters close to you

AFLYST Lørdag d. 7/11-2020 kl. 16.00 AFLYST

Kære gæst til Carpenters Close to You 7/11-2020,

Med baggrund I regeringens nye restriktioner omkring Covid 19, og i forhold til at lukke Nordjylland ned, ser vi os desværre nødsaget til at aflyse din oplevelse hos os.

Du vil i løbet af et stykke tid få dine penge retur, men hav tålmodighed, for Billetten som håndterer aflysning, er under ekstremt arbejdspres.

Vi beklager den forvoldte ulejlighed, men ved, at også du sætter det sundhedsmæssige aspekt før alt andet.

Vi kan desværre ikke tilbyde dig forestillingen på et sener tidspunkt, da de afslutter deres turne ultimo november 2020.

Ordinær

A og B

Max 350 personer

Udbyder: Landsteatret

Medvirkende:

Linda Olofsson

Lars Oluf Larsen

Scenografi, musik eller andet:

Holdet bag; Musik & Tekst  Carpenters; Idéoplæg  Erling Mølgaard ; Manuskript Lars Oluf Larsen ;

Instruktør Anders Bircow

Frederikshavn Teaterforening præsenterer:

Teaterkoncert – CLOSE TO YOU

Det er historien om søskendeparret Richard & Karen Carpenter fra Californien i USA, der blev verdens mest succesrige duo i start 70´erne.

Forestillingen følger den aldrende Richard Carpenter, der en aften hjemsøges af sin afdøde søsters minde. Mødet mellem det genforenede søskendepar tager os på en rejse gennem deres karriere og viser de lyse og mørke sider af historien. De genoplever deres store musikalske succes, der hurtigt gjorde dem verdensberømte med sangen Close To You i 1969.

Men på bagsiden af deres enorme succes var deres liv præget af omsorgssvigt, ulykkelige kærlighedsforhold, et løgnagtigt ægteskab, pillemisbrug, sygdom og søskendejalousi i en dysfunktionel familie, styret af en voldsomt dominerende mor.

Alt dette krydret med 20 af deres mest populære sange med bl.a. Top Of The World, There´s A Kind Of Hush, Only Yesterday, Please Mr. Postman, Yesterday Once More, Goodbye To Love og selvfølgelig Close to You.

Pressen skrev: En storladen opsætning og fantastiske stemmer